Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü

Kiemelt ajánlatok

Blog

Teniszkönyök gyakorlatok a páratlan fájdalomcsillapításhoz Nincs túl sok olyan gyakorlat, amire azt mondanák, hogy képes önmagában megelőzni mozgásszervi sérülést, az emberi test komplex és a legjobb rehabilitációs technikáknál elvárás, hogy a sérülésből felépülés is dinamikus legyen. 
Alapvető edzés utáni regenerációs útmutató sportolóknak

9 egyszerű, hatásos eszköz és technika, ami segít neked minimalizálni az izom fájdalmat és vissza tudsz térni ahhoz, amit szeretsz.

Egy dolog van, amit minden sportoló tud, mennyire jól érzi magát mialatt és miután valamilyen aktív tevékenységet végzett. És fájó érzést érez másnap vagy két nappal a tevékenység után. Ezért kulcskérdés, hogy legyen egy jó regenerációs terved.

Hogyan érhető el a teljes testedzés közvetlenül az íróasztalnál?

Nem kétséges, hogy néha az élet őrült. És valahol a tennivalók listáján – a bevásárlás és a munkahelyi feladatok között – időt kell szorítanunk az edzésre. De ezt gyakran könnyebb mondani, mint elvégezni, szóval mit tud tenni az elfoglalt ember, hogy a fitnesz kiemelt fontosságú legyen?